Sunday, July 26, 2009

MAJLIS TAHLIL ARWAH DAN SOLAT HAJAT

AssalamualaikumPesanan dari tok penghulu.Apa: MAJLIS TAHLIL ARWAH DAN SOLAT HAJAT :Bila: 24HB JULAI 2009, 9.30 MLMDi Mana: SURAU AR RAHMANIAH,BATU 7 JLN GOMBAK,53100 KUALA LUMPUR (BERSEBELAHAN KUATERS GURU GOMBAK UTARABagaiman Hendak ke sana: DARI GREENWOOD PANDU 1.5KM MENGHALA KAMPUS UIAKENAPA: MAJLIS DIADAKAN UNTUK WARGA XTAHAP YANG TELAH KEHILANGAN ORANG TERSAYANG KERANA TERLEBIH DAHULU DIJEMPUT OLEH ALLAH BERTEMU DENGANNYA (ALLAHYARHAM AYAHANDA ZOULHIZAM). JUGA BAGI MEMOHON KESEJAHTERAAN,KESELAMATAN DAN KESIHATAN YANG BAIK KEPADA SAHABAT KITA YANG SEDANG MENERIMA UJIAN DAN DUGAAN DARIPADA ALLAH (MAT RAMLI DAN AZAMUDIN).SEMUA YANG ADA KELAPANGAN DIJEMPUT HADIR UNTUK SAMA-SAMA MENDOAKAN KESEJAHTERAAN MEREKA.MOGA-MOGA USAHA KITA YANG SEDIKIT INI MEMBERIKAN MANFAAT YANG BANYAK KEPADA MEREKA.Siapa perlu dihubungi :JOY 0192339000, Tok Penghulu Rosdi Bin Hassan 0173168396......


Diatas - petikan dari forum Xtahap.. regarding the Majlis Tahlil..tahlil juga dibuat utk semua warga Xtahap yang telah pergi mengadap Ilahi... bekas pelajar & guru...

alhamdulillah, aku n family dapat menghadirkan diri..walaupun sebenarnya aku dah ada appointment lain, tapi aku merasakan program macam ni bukanlah selalu.. aku pun decide to join.... Kami pegi awal sket, so dapat lah solat isyak berjemaah kat situ..

Acara bermula hampir kul 10 rasanya... dimulakan dengan ucapan ringkas dari Tuan Presiden Alumni, Ust. Rosdi Hassan.. kemudiannya solat hajat yang diimamkan sendiri oleh Ust. Rosdi. Selepas tu, tahlil diketuai oleh Ust. Syed Abu Bakar. .. berlinang air mata bila mendengarkan ucapan Ust. Rosdi.. terutama sekali tentang saudara Mat Ramlee yang sedang terlantar di PPUM. Betul kata Ustaz, ini masa dia.. masa kita belum tentu lagi.. semoga saudara Mat Ramlee tabah dalam menghadapi dugaan yang hebat ini..

Last sekali barulah jamuan makan.. catering by bekas Tahap juga.. sponsored by all ex students ie. En Kamal n Pn Shahidah..Terima kasih daun keladi !

Special thanks juga aku nk berikan pada Joy dan yang lain2... hopefully program seperti ini dapat diteruskan lagi di masa akan datang..

1 comment:

Anonymous said...

Salam noli, aku terlambat tau, kalo tak sekurang2nya bleh mintak hb antakan. Sbb anak2 aku kang nak tinggal ngan sapa lak kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...