Monday, July 20, 2009

Citer sket - Jubli Perak SMKATAHAP

Antara yang hadir...
Tuan Presiden Alumni.. Ust. Rosdi Hassan.

Masa ni tengah tunggu Sultan yang baru tiba dengan helikopter..


aku ler tu nk bersalam ngan Sultan.. info. : Sultan Pahang was the one who officiated our beloved school.. now dia juga merasmikan Sambutan Jubli Perak.


Gambar ramai semua yang datang..(lepas upacara perasmian.. Sultan pun dah balik)


Dah hampir seminggu, tapi aku tak ada kesempatan nak citer sket about the celebration.
Aku pun dpt datang hari perasmian ajer... rasa frust juga tapi mmg ada hal lain yg tak dpt dielakkan..

Early in the morning - Selasa 14/7..aku bertolak dari KL dengan Suzaimah aka Zemoh.. class mate aku dari Form 4 to Form 5. Aku idak ler rapat ngan dia ni dulu.. sebab dia ni pengawas skolah !.. Mana best baik2 sgt dengan pengawas ...hehe...zaman berubah.. last2 aku ngan Zemoh je pompuan batch 3 yang datang hari tu !.. Mana pegi sumer org lain ni ???? Yang ketara ramai.. batch 1 & 2..

Tak per, insyaAllah ..aku nak cuba cari kawan2 yang hilang.. andai kata ada kawan yang terbaca catatan aku ni.. harap sumernya dpt contact aku.. ataupun login to http://www.xtahap.org/ .. at least daftar dulu kat situ.. pastu join ler alumni Xtahap.

Perasaan aku pulak.. rasa terharu n bangga.. TAHAP sudah pun 25. Terlalu banyak kenangan pahit dan manis waktu berskolah kat sana.. tak mungkin aku lupa hingga ke akhir hayat. Walaupun aku ni student biasa2 je, namun aku tetap berterima kasih ke SMKATAHAP...cikgu2 yang mengajar aku.. & paling aku tk boleh lupa, Tuan Pengetua Ust. Mansor.

Akhir kata, aku nak mengucapkan tahniah & terima kasih kepada Tuan Presiden, Ust. Rosdi Hassan & semua committee yang bertungkus lumus menjayakan Jubli Perak ni.. (nak tulis nama satu2 takut ada yang tertinggal)...

TQ gak pada photographers ... Bro Azizi & Sis Nurul Huda..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...