Monday, July 13, 2009

esok isnin lagi

Masa berlalu begitu pantas.. rasanya baru 2-3 hari lepas.. aku 'menyambut' hari isnin.. tapi isnin menjelma lagi esok.. benarlah.. semakin dekat dengan hari kiamat, semakin cepat lah masa berjalan..

As usual, esok mengejar waktu supaya tk lambat masuk ofis. Bila dah start keje, kekadang nk kencing pun tak sempat atau terlupa. Apa lagi esok nya, my officemate Akka Saraswathy gie course.. alamat mmg bertambah bz la sebab dah kurang sorang staf.

Hidup mesti diteruskan, selagi aku bergelar pekerja.. makan gaji.. aku tak ada pilihan. Buat kerja the best that I can...insyaAllah...

Now, kekadang aku dgr lagu Jackson five.. walaupun aku bukan lah peminat setia MJ, tapi..sayu juga lah bila dgr lagu One day in your life & Ben. Lagi satu.. I just can't stop loving you...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...