Sunday, February 26, 2012

Retainer hilang.......lagi

Aku pun tak faham dengan diri aku ni... Ini masuk kali keberapa aku kehilangan retainer. Pernah juga aku rasa bosan...tak mau pakai retainer lagi. Tapi, alamatnya gigi aku ni akan kembali kepada asal sebelum memakai braces.

Semalam appointment aku dengan dentist, Dr Tan. Dia kata ini lah pertama kali dia ada patient yang kehilangan retainer bukan sekali tapi dua tiga kali.. Dia rasa dah kesian sangat dengan aku ni..huhuhuhu.. aku sampai cakap kat dia,, boleh tak aku pakai braces semula..heheh..so tak dela nak hilang2 ..dok je la kat gigi aku tu sampai bila2.

Buat adik adik yang sedang memakai braces dan akan memakai retainer tak lama lagi, jangan la ikut jejak langkah akak ni ya...

6 comments:

Anonymous said...

buat dekat goverment ke swasta? kene charge brape kalau retainer hilang?

nurleeta said...

saya di swasta... masa tu RM400 kalau sepasang.

Anonymous said...

sys, retainer saya hilang jugak :( kena berapa eh??

Anonymous said...

sys, retainer saya hilang jugak :( kena berapa eh??

Farahin ์˜ˆ์œ said...

Same here kak! Saya punya baru hilang 3 hari lepas ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ขso sekarang tengah fikir nak cari lagi atau terus jumpa doktor ?

Farahin ์˜ˆ์œ said...

Same here kak! Saya punya hilang 3 hari lepas๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ข sekarang proses pencarian & ingat balik letak mana๐Ÿ˜ฃ mcm akak terus pergi jumpa doktor or cari dulu sampai beberapa hari?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...