Tuesday, September 11, 2012

Sumpahan Bandung - edisi khas..ngeh99x

1st time ke Rumah Mode - Sept 2011

Aku kira ini akibatnya mengata orang..last2 kene batang hidung sendiri. Sebelum ku kenali Bandung, aku dok mengutuk adik aku Ida yang suka sangat ke kota kembang ni. Aku siap suruh dia tukar kewarganegaraan sebb kerap ke Indonesia. Sekarang, apa dah jadi.. minggu depan aku akan ke Bandung lagi buat kali keempat dalam masa setahun .
suka dengan gambar ni.. anak Yati (kawan Ida)
Dalam bilik hotel Grand Serela - Sept 2011


Masa first trip ni, aku stay kat Hotel Grand Serela, Jalan Riau. Tak pernah post kat blog ni pun. Hotel ni ok la, breakfast nya sedap dan banyak pilihan. Yang penting dekat dengan factory outlets Jalan Riau.. dekat2 pun bukannya jalan kaki.. malasss.... guna servis Pak Iskandar gak lah.
ewah ewah.. masa b'fast sempat lagi posing..hehe
Kuih tradisional di Grand Serela..dah lupa rasanya
Pemandangan dari luar Hotel Grand Serela
Buat yang mahukan hotel yang selesa, pilihan breakfast yang banyak dan lokasi dekat dengan tempat shopping, Grand Serela ok dan sesuai. Utk trip bajet sederhana molek sangat.

Trip ke Bandung kali ke 2 dan ke 3, aku stay kat Hotel Marciella ..dulu namanya Hotel Marvella.. ini bajet hotel tapi bersih dan selesa. Trip Bandung ni, tak de nyer nak berlama2 kat bilik, keluar pagi balik malam..


nanti aku sambung lagi lah pasal apa2 lagi yang aku nk citer ek...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...