Saturday, September 29, 2012

Ratu Mirifica Plus



Kawan2 blogger dan pembaca sekalian.. today saya nak introduce adik kepada Jamu Ratu Dara yang begitu hot selama ni - jamu jualan online terlaris keluaran Beauty Garden Worldwide. Ratu Mirifica Plus baru sahaja muncul di pasaran dan harap jangan ketinggalan untuk merasai kehebatan penangannya...

Kepada yang berminat nak dapatkan produk boleh hubungi saya sms ke no 0192257239. Atau ada apa2 pertanyaan boleh email nurleeta[at]yahoo.com. Atau boleh je tinggal mesej di ruangan komen ya. 

Berbalik kepada produk hebat ini - ianya mengandungi ekstrak herba semulajadi yang dapat mengembalikan keremajaan khususnya untuk wanita, insyaAllah. Bertindak dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan dalaman serta luaran yang menyeluruh. Ratu Mirifica mengandungi agen anti-penuaan yang dapat mengurangkan kedutan kepada kulit dengan menegangkan dan menghaluskan struktur kulit. Herba Puearia Mirifica juga dapat menyokong kolagen yang memberikan bentuk payudara yang cantik dan anjal secara semulajadi. Herba ini sangat berguna bagi golongan wanita untuk memelihara kesihatan agar kekal cergas dan bertenaga, disamping kelihatan menarik dan lebih muda dari usia sebenar.

2 comments:

Anonymous said...

Salam...saya nak tanya....saya dah makan jamu ratu mirifica nak masuk 3botol,tapi period saya belum datang lagi,masuk hari ni dah dekat 3bulan,kenapa ek?takut gak saya...

Unknown said...

Jika period lambat dr biasa dan ada rasa kelainan pd badan, boleh try check dgn pregnancy test. Jika positif, stop makan JRD atau RMP. Tapi jika tidak, mungkin period lewat sedikit dr biasa. Ganggu period atau tidak adalah subjektif kerana seperti di maklumkan sebelum ini, pd awal pengambilan JRD utk mereka yg ada masalah dalaman akan ada sedikit perubahan pd masa period. Jika ada perubahan pd masa period, jgn risau kerana ia adalah normal dan akan kembali regular selepas itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...