Wednesday, May 23, 2012

Date dengan mak

My sis and mom....
A few weeks back, aku dan adik aku Ida temankan mak shopping barang persiapan menunaikan umrah. Mak nak beli telekung yang baru, Ida suggest ke Siti Khadijah di Bangi... lunch di Restoran Wong Solo
Set Nasi + Ayam Bakar
Set Nasi with Pecel Lele
Inilah outlet Siti Khadijah ...kedai nya same row dengan Restoran Wong Solo. Aku tengok seperti tak banyak pilihan di kedai ni, tapi telekungnya memang berkualiti dan selesai dipakai.
Suasana dalam Siti Khadijah...
Dah selesai urusan di Bangi, kami balik ke KL..singgah solat zohor di Masjid Negara. Aku cukup suka datang sini..tapi aku kesian pulak tengok mak sakit lutut panjat tangga. Lain kali kalau dengan mak, kena solat di masjid lain.
Bangunan Sultan Abdul Samad..dari Masjid Negara
 Kami singgah jap kat area Masjid India/Jalan TAR ...gie money changer, tengok2 tudung.... tak lupa beli kebab ....Stall kebab ni biasanya masa lunch time ramai tul pelanggannya... beratur panjang..
kebab sedang disediakan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...