Tuesday, February 2, 2010

First time buat popia

Malu nak cerita tapi nak bagitau juga kat sini.. seumur hidup aku.. baru semlm first time buat popia sendiri !

Tak tau la kenapa, masa belikan barang utk Iqmal di Lido Bentong, aku ternampak kulit popia..
Terus timbul keinginan nak buat popia. Balik rumah, aku buat resepi inti popia cara aku ...
Tumis bawang putih n merah, pastu masukkan daging cincang Ramly, mixed vege - carrot, green peas n corn. Tambah pulak cauliflower yang di potong halus..

Ish, senang je buat popia ni.. Yang aku dulu teruk sangat tak pernah cuba buat kenapa yea ???

2 comments:

marvicn.com said...

apakata lepas ni kita buat piknik kat KLCC..ko buatkan kitorg popia....hehehe

nurleeta said...

.. ko nak popia berkembar cam KLCC ke ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...