Thursday, December 18, 2008

helmet..

Kejadian berlaku kira2 9 tahun lepas..(note : aku suke no 9).. Masa tu aku menyewa kat Selayang.. Pagi tu aku bersiap ngan abang tuk ke ofis.. Abg anta aku naik motor ke Menara Maybank, pas tu dia terus la ke opis dia kat Mindef.

Abang bising sebab aku lambat siap... nak wat cane kan... org lelaki senang je, pompuan kene pakai tudung la, lipstick la.. Dah keluar dari kaw rumah, gie isi minyak pulak.. Jalan Kuching biasa lah jammed ...

Perjalanan diteruskan, lalu plaza tol,, masa tu tol Jln Kuching wujud lagi.. sampai saja simpang susur ke Jln Sultan Ismail,, tetiba ada motor belakang hon aku.. brader tu tunjuk2 kepala dia..
HAAAAAAAAAAA.........baru aku sedar, aku tk pakai helmet.. punya la jauh dri selayang, aku tk boleh sedar ???? teruk tul...

Lepas jer inform abang, terus dia berhenti kat tepi.. aku pun panik la.. alamak.. cane nih ?

Finally, abang buat decision yg sagt tak berhati perut..dia soh jer aku jln kaki ke Menara Maybank.. kesian aku.. rasa kelakar pun ada.. hhehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...