Monday, December 22, 2008

baru sampai

Jam skrg menunjukkan kul 2.00 pagi.. Just came back from my husband's kg.. Kg Semerah Darat.. (klasik kan nama kg nih)..

Anak2 mmg seronok kalau balik Johor ni... naik gerabak la, mandi kat kolam air panas, main kejar2 ngan sepupu dorang..hui.. Meriah nya jgn ckp la sebab ipar2 aku ramai.. tambah ngan anak masing2. Rasa cam nk pecah umah mertua aku tu !

Kali ni, adik ipar aku bertunang.. the pihak lelaki came all the way from Taiping..

Wpun mase kt kg sekejap sgt, still sempat bawk budak2 gie hot spring..lepas mandi, pekena cendol !.. Cendol ni lain dr yg biasa, instead of hijau, cendolnya kaler pink ! and made from sagu.

Esok jer la aku letak gambar cendol pink tu ! Yeaayyyyyyyyy.........esok aku cuti lagi !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...