Saturday, February 2, 2013

Study jangan tak study

Wah.. rasanya tak sampai dua minggu kita dalam bulan Januari 2012, tiba2 je dah masuk Februari. Seram seram... dunia makin hampir ke akhir zaman...

Sibuk sungguh aku kat ofis sekarang..aku agak terkujat..culture shock.. maklum lah, lain langsung kerja kat corporate accounting compared to corporate secretarial. Ibarat nombor dan huruf2 yang tak ada kena mengena..ish...

Lagi dua minggu aku nak final exam utk 4th semester ni. Aku langsung tak sempat study lagi.. minggu lepas aku balik kerja kul 10pm & 11pm. Balik rumah penat, bukak facebook, tido. Tadi pun aku g kerja.. hopefully lepas settle meeting next week, aku boleh balik awal n study !

Esok, the whole day aku ke library...Moga aku dapat jawab soklan exam dengan excellentnya.. pastu start study VIETNAM pulak..yesss....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...