Friday, February 8, 2013

Istanbul..aku NAK datang.


Owh.. sebelum ni aku tak heran langsung dengan Lisa Surirumah opsss Surihani..pada aku lakonan dia kayu dan cam dibuat2 sangat...tak real, tak ...takk....(as if aku ni pandai sangatlah berlakon).

Pastu bila mula2 keluar movie Istanbul Aku Datang, aku tak nak tengok. Semuanya gara2 Lisa.... Last2 bila baca komen ramai yang suka dengan movie ni..................................................... baru lah aku memberanikan diri.....Wah !.. aku sukalah !...

Movie ni buat aku rasa muda remaja macam mula2 nak kenal cinta...hihihi..... dalam hati ada tamanlah kiranya. Romantisnya Lisa & Beto. Aighhhh...... suka3x...  mulalah membayangkan diri ni kat Istanbul....so sweet.

Yang penting skrg, aku suka Lisa berlakon, happy go lucky yg selamba dan tak dibuat2..kecuali masa dia update blog je...gerak kepala lebih2 la pulak..hihi..

Aizat pun best ek... masa beli maggi asam laksa............segalanya best lah, n buat aku teringin sangat ke Istanbul yang cantik tu. Aku pun ada kawan di facebook dari Turki...... hmmmm................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...