Tuesday, February 7, 2012

Jom Bersauna di Rumah !


 Trend terkini weh.... tak perlu susah susah ke SPA;. ...terutamanya yang bz giles cam I.... nak berjogging ke, exercise ke....tak sempat nak wat camna kan... U olss beli je set Nazcon
Sauna ni, senang.. letak dalam bilik boleh... nak bersauna kat ruang tamu pun boleh.. tengok la TV ke ...apa ke.. tapi sambil goreng ikan tak boleh ya.. (hahahah lawak yang tak kelakar).



Sambil tengok TV pun boleh bersauna... best...

Pilihan set sauna yang ada..


Ini set sauna kering (Far Infra Red).. sangat berbaloi.. portable nak bawak kemana2

Sesiapa yang berminat nak beli set sauna ni.. cepat2 hubungi saya, ok...... nurleeta@yahoo.com.... Memang berbaloi baloi !

2 comments:

iedchan said...

wahh bgos la...boleh kurus smbil tgk tv..hehe

nurleeta said...

yezza...zaman dah berubah,,dunia dah maju..hehehe..tq for visiting ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...