Saturday, February 18, 2012

Testimoni Jamu Ratu Dara

Antara testimoni tentang JAMU RATU DARA yg telah di terima oleh pengasas Beauty Worldwide - Jamu Ratu Dara. Sekiranya ada yang berminat untk mendapatkan Jamu Ratu Dara.... hubungi saya Nurleeta ..... tak rugi mencuba !

Testimoni 1
Ayu (Kota Bharu )
Salam kak. Tak sia-sia saya cuba jamu akak ni. Badan makin ringan time nk bangun pagi. Membuang pun lawas je..hihi.. Lagi satu kak, yg paling power time ehem ehem, mmg berbeza sekali la kak.. senyum le asben saya sampai pg esoknye..hik hik..Tq kak.. Saya akan try menten makan jamu akak ni.


Testimoni 2
Izanni ( Kota Damansara )
Keputihan saya dah ilang kak!! Best sgt. Sebelum ni asyik rasa tak selesa je..Ni baru makan 2 botol..nanti saya up date lagi..tq kak eryn..


Testimoni 3
Kak Leen ( Seremban)
Mmg best la erin..sgt ketat dan grip mmg luar biasa. Lama dah kak leen tak makan jamu. Badan pun rasa tak best. Dingin jek selalu dgn abang. Tapi lepas try test yg erin bagi test free aritu..mmg lain sgt… confident baik je rasa..Macam anak dara lorrr… Pasni kene beli la pulak yer… 


Testimoni 4
Nazlia ( Dengkil)
Saya ni memang susah nak buang air tapi sejak JRD ni Alhamdulillah tiap2 pagi buang air. Badan pun makin bertenaga. Pasal ketat padat tu taktau la saya kak..sb saya lom kawen lagi. Tapi keputihan pun dah takda ni... time kasih JRD and kak eryn.. Nanti saya pomot dkt kwn2 ye kak..hihi..


Testimoni 5

Kak Ju (Kajang)
Ramai org tegur nama muke kak ju cam berseri2 je..kak ju pun tak perasan..tp bile igt2 balik..mesti sb makan jamu ratu dara ni.. Badan pun best je rasa, sakit2 urat ilang.. Tang grip grip tu..mmg rasa lain sgt.. Bahagia je..hehe..


Testimoni 6

Mummy Haiqal ( Cheras)
Hi Mama Rissa..Ni haa u mintak testimony kan..ni yg jadi kat I lepas makan Jamu ratu dara u tu ..ni baru makan 1 stengah botol je ni dah rasa cam ni..
1. Keputihan dah takda lgsg u..
2. Kulit muke i semakin makin berseri2 n nampak merah2 je..cam fresh je rasa..hehe..
3. Badan rasa ringan je..lenguh2 badan tak rasa dah..urat dah tak berangin kot..hehe..nk bgn pagi pun senang..
4. Bab 18sx tu memang super duper superb..sengihhhh jek cik abang i..

Tu je la..sape2 nk try mmg di rekemenkan la.. Tak rugi punye..
p/s : nanti I try pomot kat bdk2 opis ye..kalau laku leh la I jd dealer..hihi..



Testimoni 7
Dila (Johor)
memang best la kak JRD ni. memang time “tuttt” tu, jgn ckp la... Dila dh mkn byk dah termasuk yg glemer2 tu... tapi kesan JRD ni macam lagi best pulak..serasi kot dgn dila.
Dila mkn dlm seminggu senyap2..pastu test dgn hubby..dia tegur rasa lain..dia kata ketat len macam je..hihi..malu la kak..tp la kesannye..tq kak erin.. 


Testimoni 8
Najuha (Kajang)
Salam kak..sorry lambat bg testi yg akak mintak..huhu. Saya makan dah nk masuk 2 botol. Walaupun ada tinggal2 sb terlupa tp saya dapat rasa kesannye jugak kak. Pembuangan sgt lawas, selera makan pun berkurangan..sb rasa cam cepat kenyang. Ketat2 tak tau la kak, tak kawin lg..hehe. Tp keputihan dan keliatan sb sakit2 urat nk bgn pg takde dah.. Tq kak erin. Semoga jamu ratu dara suksess!!


Testimoni 9

Puan XXXXXXX@yahoo.com
Kak, jgn letak nama n email saya kak..malu..hehe. Hubby suruh saya menten makan jamu akak, sedap katenye..hihi. Sebelum ni makan jamu yg agak mahal, bile cuba jamu akak..sama je kesannye..so mestilah saya nk yg murah tp berkualiti superb kan..Pengguna yg belum cuba, cuba lah..berbaloi2...


Testimoni 10
PuanAnnina, Kajang.
Puan Eryn, tq sb bg saya test jamu ratu dara ni..sebotol je saya makan dah hilang keputihan. Letih2 badan pun tak rasa. Balik keje boleh lagi merayap pegi shopping...kalau tak, mesti saya rasa cepat penat. Yang pasal dalam kelambu, mmg menjadik la..hari2 mau kata suami saye.. hehe..Tq puan..

----------------------------------------------------------------

Latest Testimoni Since 25 Nov 2009.

Miss Sha, Ampang
Hi sis, saya dapat tau pasal JRD ni dr forum..saya try goggle mmg byk keluar pasal JRD ni. Saya terus rasa nk try sb tgh harga promosi..mmg murah n berbaloi la sis. Nasib baik saya tergerak hati nk try. Lepas saya bersalin, saya ada mkn jamu yg famous tu, tp tak larat nk maintain la, agak mahal. Lepas ni kalau naik harga jgn mahal2 ye sis..hehe.. bab dgn suami mmg best sis!.bab letih2 badan tu pun mmg takde. Saya puas ati..nanti abis saya oder lagi ok. Tq sis..

----------------------------------------------------------------

Petikan dr sebahagian YM : mizaXXX,Melaka.

mizaXXX: salam....
Eryn: moning miza..
Eryn: salam
mizaXXX: eh dah buka utk pengedar?
Eryn: awal bangun?
mizaXXX: morning eryn..
mizaXXX:: kat tmpt keje nie...
Eryn: baru bukak utk pengedar
mizaXXX:nk jd pengedar la nanti kalau ada modal..sb mmg terbukti best ni..hehe..
Eryn: hehe..boleh, nanti dah ade modal leh la jadik pngedar..
mizaXXX:tu laa..jual offline kat budak2 opis ni pun bagus ni..
Eryn: JRD buka utk pengedar sbb customer2 yg dh guna JRD nk jadi pengedar... kata dorg produk ni berkesan n dpt feed back yg bagus..kasik testi sikit la miza..
mizaXXX:keputihan mmg hilang..time period pun tak sakit..selalu i mesti rasa lenguh2 pinggang. Bab tuttt bes laaa..hihi..
Eryn:hehe..ok la kalau best..byk pahalaaa...hehe..
mizaXXX: nk testi i u copy jek la dr YM kite ni..tp senset sikit la nama i tu..kang tak pasal2 glemer lak i..huhu..
Eryn: okehh tadek hal..mmg i jaga privasi customer..
mizaXXX: i ada keje jap..catch u later..bye
Eryn: ok dear, tqvm..byeee..

----------------------------------------------------------------

Petikan dr sebahagian YM - MummyLyn, Rawang.


MummyLyn: ryn...one thing i notice..p***y bau wangi kan...
Eryn: wangi..haha
Eryn: cane u bau yang??
Eryn: ;p
MummyLyn: heheheh...ader ler cara...ko nk tau ke..ekekekeke
MummyLyn: kat jari pun leh smell laa...pehtu partner pun leh bagitau...hahahaha
MummyLynn: haaa...amikkk..tanye lagik..testi lucas sikit la i bg..hehe..
Eryn: Ok la tu..kite mmg nk testi yg jujur even agak lucas sket..hehe..takpe, utk rujukan org dah kawen je kannn.. ;p

----------------------------------------------------------------


From email : Seri, Kedah.
from seriXXXXXXX@gmail.com
to jamuratudara@gmail.com
date Thu, Dec 1, 2009 at 12:07 PM
subject testimoni Jamu Ratu Dara

Dear MamaRissa aka Eryn,

Tq sb bwk JRD ke online, kalau tak mmg tak tau pun pasal JRD ni sb saya ni housewife, duduk rumah je..byk tau bende2 baru pun dr internet je..so since JRD ade di online, saya pun mcm tertarik n nk try. Saya mmg kurang pentingkan jamu, tp baca testi mcm best je so saya try. Mmmg best pun..mmg boleh di jadikan barang wajib beli tetiap bulan. Harap JRD suksess sampai bile2..harga mampu milik n kesan yang sgt bagus.. Tq ye Eryn.


From;
seri, kedah

----------------------------------------------------------------

From email : Norwana, Ipoh.
from XXXXXwana08@gmail.com
to jamuratudara@gmail.com
date Wed, Nov 25, 2009 at 11:07 AM
subject JRD

Hi kak erin!!

saya nk kasik testi sikit ni!!

mmg best untuk hilangkan keputihan sb saya makan keputihan ilang kak!! kalau tak asik tak selesa je kalau time ada keputihan byk tu.nk bersama pun kita rasa tak yakin je sb bau tak sdp..

saya kawin mude kak, anak dah 2, kdg2 penat layan anak2, keje lagi..so lyn suami pun gitu2 je..lagipun saya kurang amik berat sgt pasal ketat2 ni sb tak suke mkn jamu. Tp lepas try JRD akak ni, suami saya ckp lain mcm jek rasa..hehe!!

Tq kak erin!! harap maintain harga camni ok..boleh saya maintain mkn tetiap bulan..

Tq daripada-
Wana



==LAGI LATEST TESTIMONI DARI PENGGUNA JAMU RATU DARA!!==

Antara Testimoni ter latest lagi... (Updated – 8 Jan 2010)

SueXX@ yahoo.com
Kelantan
SueXX: salam eryn.....
Sue XX: lama x chat ngan eryn.... bz ke?
Eryn: bz jugak. ni pun nk kuar.. sue sihat? cmana mkn JRD?
Eryn: bile nk bagi testimoni? ok ke makan JRD? keputihan dah hilang?
Sue XX: kene bagi ke?
Eryn: kene laa kalau boleh.. boleh kongsi dgn cust lain
Sue XX: eryn JDR tu blh pejalkan payudara x?apasal sue rasa payudara sue pejal lah....
Eryn: boleh membantu secara tak lansung sue..ye ke? baguslah..
Sue XX: memang rasa lain....hubby senyum je.....
Eryn: time bersama dgn suami camana sue?
Eryn: hehe..kan eryn dah ckp.. sue pun rasa best kan? hehehe
Sue XX: memang power lah.... hehehe....
Eryn: hehehe..alhamdulillah.. kan eryn dah ckp..mesti lai.. keputihan dah hilang sue?
Sue XX: keputihan tu adalah jgak skit2...tapi su rasa biasa la tu...sbab time su nk dtang bulan ni.....
Sue XX: membuang pun lawas la eryn....
Eryn: nampaknye JRD ni serasi dgn sue..
Sue XX: memang nk makan la JRD ni..harga pun murah tp berkesan..
-------------------------------------------------------------------------
Puan Insyi (Cheras)
Quote:
Originally Posted by insyi© View Post
saya dah abis guna 1 botol....

ni nak masuk botol kedua lak....

jamu ni elok utk yg ada mslh keputihan....bg yg dah kawen.....elok la amalkan....sbb yg dalaman tu kita x nmpk....kena la jaga..nak2 kalau dh ada anak 2,3 org ni.....hehehhe

lg satu....so far sy rasa, JRD ni lah yg plg cepat berikan kesan...

tak caya...cubalah....
-------------------------------------------------------------------------
Puan Meen (Putrajaya)
Meen: Mak akak mkn jrd tu, sebijik pg n sebijik mlm
Meen: Dia puas hati sgt2
Meen: Bdn dia cergas
Meen: Tak terasa letih
Meen: Tp yg lomah nye dia kata
Meen: Dkt 3 hr dia t'paksa ulang alik masuk bilik air sbb kene ambik air semayang
Meen: Asik t'kentut je
Meen: Skrg dah kurang sket kentut2nya
Meen: Agaknye angin dah byk kuar
Meen: Bibik akak pun mkn byk tu jgk
Meen: N dia buat keje mmg cergas
Meen: Tak rasa penat mcm selalu
Meen: Cuma dia kata..perut dia panas
Eryn: ok la tu kak
Meen: Kalo nak tau, dia pun de mslh mcm akak
Meen: Haa lagi satu!! Akak yg dah lama tak dtg period ni sejak lahirkan yg kecik tu..dtg period ari ni!! Macm paip pecah.. Best sgt sb dah dekat setahun lebih tak period. Terkejut akak.. Akak rasa mmg sebab JRD.
Eryn: wahhhh...ye kak? Alhamdulillah.. Bagus la kak..keluar semua yang tersangkut kat dalam tu. JRD ni mmg boleh betulkan period balik..insyaAllah..
Meen: Igt tak akak kata perut akak panas, kat ari2 tu rasa berdenyut2 je aritu..sb nk period balik rupanya..
Meen: Sebelum ni, akak pernah makan jamu lain yg terkenal tu..tp tak pulak sampai mcm ni. Tq eryn sb kenalkan akak dgn JRD...
Eryn: ok la tu kak, yang baik tu dtg dari-NYA kak.. saya berkongsi apa yg ada utk kebaikkan bersama.. J
Meen: Lagi satu..time period, bibik akak kata darah period tak berbau hamis la.. bagus betul JRD ni kan..puas hati, harga murah kualiti superb..

-------------------------------------------------------------------------
Nurin (Masih anak dara – 26tahun)
Taiping, Perak
nurin: sy ni br je habis period pastu keputihan cam melampau lak..sll camtula..hbs period je xselesa
Eryn: try nurin makan
Eryn: mesti keluo byk sb nanti dia flush
Eryn: ade akak tu..dia kata asik salin panties je..dia ngadu kat akak sb cm takut..last2 akak suruh pakai panties linier jek
nurin:: kak, sy da telan 1 kapsul..awal2 td terasa je kapsul tu cam tersekat kat dada..huhu..minum air byk2 pon still rs..tapi xpela xdela teruk sgt..okayla..pastu kan asyik buang angin aje dr td..wahaha..ringan skit perut ni..byk angin kot..alhamdulillah xde simptom2 cam pening ke, ngantuk ke..ok je ni..
Eryn: time nk telan tu..make sure la kapsul tu jgn melintang..kompem la rasa tersekat kat tekak..hehe.. ok la tu..buang angin
Eryn: kesan tak sama..tgk dulu nuin camne..elok boleh buang angin lam badan..nanti ringan je bdn mkan 2 biji sehari pun dah cukup..sb anak dara lg..
Eryn: Boleh jd testi ni..
Next YM dgn Nurin.
nurin: eh akak
nurin: br sy perasan
nurin: sy skang tgh period
nurin : tp sikit pon xrs senggugut
nurin : pelik
nurin : sll sbelum period da rs

-------------------------------------------------------------------------
Kak Mai (Seremban)
013665XXXX
Kak mai dah mengamalkan JRD ni baru je..sebotol pun tak habis lagi...alhamdulilah period saya yang dah lama tertanguh dulu dtg balik..Suami pun suka dan memuji bila time bersama.. Saya puas hati sgt dgn JRD. Harga murah. Kesan bagus..
-------------------------------------------------------------------------
Hazi (Semenyih)
017-340XXXX
Kak Erin nk bg testi la.. dulu buang air besar payah sungguh. Kadang2 sampai 2-3 hari tak membuang. Keras je perut ni n tak selesa. Tapi lepas makan JRD jadi lain. Hari-hari nk membuang kak..puas hati...Lega sangat kata nya...Ringan rasa kepala!!
-------------------------------------------------------------------------


Dilila_XXXX@gmail.com (Kajang)
Walaupun mula2 rasa pening sikit n keputihan keluar dgn banyakknya..lepas 3-4 hari semua ok balik. Tindak balas agaknya ye? Sekarang ni terasa segar badan dan paling terasa bahagian payudara semakin naik la kak.Terasa makin ketat plak bila pakai bra. Yang dkt bwh tu mmg dah comfirm ketat la kan..hehe.. Besttt!
-------------------------------------------------------------------------
Mira Muar, Johor
012-781XXXX
Walaupun saya anak dara lg..saya nk jugak makan JRD ni sb keputihan melampau saya ni mmg buat saya sgt tak selesa. Mula2 makan, byk betul keputihan keluar. Sampai kene pakai panty liner. Tapi saya puas hati sebab lepas 4-5 hari keputihan saya kering terus.
-------------------------------------------------------------------------
From email : Kak Nita (Kuala Lumpur)
from XXXhoney@yahoo.com
to jamuratudara@gmail.com
date Thu, Dec 1, 2009 at 12:07 PM
subject : JRD
Slm
Memang best makan jamu ratu dara ni.. Saya ni pertengahan 30an. .Letih kerja, anak2 lagi, uruskan rumah lagi. Bila malam tu nk tido je..kalau suami mintak pun saya tolak kdg2..tak pun layan sekadar layan je..
Nak habis cepat dan nk tido balik je. Tapi sejak makan JRD ni badan cergas n time malam2 tu kalau suami tak ajak..saya pulak beria2 nak..hehe.. Mmg lain la..suami pun perasan..mcm malam pertama dulu2 je.. tq JRD.. :D
Rgds;
Kak Nita, KL.
-------------------------------------------------------------------------
From +012692XXXX
Salam.. kak eryn sy baru je mgambil JRD ni. Dah tinggal ½ botol dah. Dasat2..mmg bkesan betol. Sekejap je prob keputihan saya dah nk lega. Gi klinik swasta, habis byk duit tp tak baik jugak. Kalau sy tahu awl2 lagi sy ambik JRD ni.
Next sms (From +012692XXXX)
Lagi satu hal kan kak, dulu saya ni kalau berjalan2 mudah lenguh betis tp baru ni bukan main ligat lg berjalan tak rasa ape2 pun.
Next sms (From +012692XXXX)
Tq kak. Alhamdulillah kak, prob sy dah lega. Tapi saya bujang lagi. Masa 1st time makan xda pun pening2, panas badan..ok je..
-------------------------------------------------------------------------
Kak Azieja
Cheras (o16-399XXXX)
Hi darling, saje nk msg testi sikit..akak rasa kembali dara la..hihi.. keputihan pun hilang, keluar habis time mula2 mkn dulu.. Penat2 bdn hilang jugak, if tak mesti asik lenguh2 je sb cepat letih., sekarang cergas jek buat kije. 1 more thing, akak ni jenis senggugut teruk, mkan JRD hilang sakit pinggang n senggugut tu. Bestla eryn..
-------------------------------------------------------------------------

Puan Jaja, Johor Bharu

from Puan Jaja
to jamuratudara@gmail.com
date Wed, Jan 13, 2010 at 1:12 PM
subject Testi diriku sendri.. hehe

Salam Kak Eryn,

Igt lagi tak diriku pernah ym akak citer ttg keputihan tu.. dasattt kak.. sebelum makan JRD punya lah confident diriku ini xde masalah keputihan.. rupa2nya keputihan tersimpan dan tersembunyi kat dalam ... Lepas consume JRD hampir seminggu, mmg terperanjat gile... keluar keputihan banyak,, dah lah banyak.. busuk plak tu... huhuhu..pastu yang paling xleh tahan.. miang2 plak kat kawasan tu... aduhhh... tapi diriku teruskan juga consume JRD beserta dgn minum air masak byk (ikut nasihat kak eryn).. dua 3 hari pastu, fuhhh lega... keputihan kembali normal.. x lembab2 lagi.. tak miang n paling penting langsung xde bau yg kurang menyenangkan tu... hehehe.. terasa puas hati dan bangga dgn JRD nih sbb di samping mengamalkannya..diriku juga kini dealer JRD... diharap dapat berkongsi pengalaman nih dgn wanita2 lain yg ada masalah keputihan..

Tentang hubungan intim tu,, mmg ok sgt2.. smpai takut pon ada.. bukan ape, diriku nih baru je melahirkan anak kembar.. kang kalau terlajak... dapat kembar 3 plak lepas nih.. hahahha..

Nanti kalau ada testi dr pelanggan2 ku.. ku akan update kat kak Eryn ye..
Anyway, thanx pd Kak Eryn dan JRD..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...