Monday, February 6, 2012

Dentist - Tampal gigi geraham

Last month aku terpaksa mendapatkan service dari dentist ....kena tampal gigi geraham... Ini adalah arahan dari Dr Tan...selaku penjaga gigi dan retainer aku..hehehehe.....Masa last appointment dengan Dr Tan, dia kata gigi geraham yang hujung tu ada rosak sket di bahagian root.. harus di tampal segera untuk mengelakkan ianya semakin teruk dan akhirnya menjejaskan pemakaian retainer aku. Aku akui, takut betul bab2 gigi ni.. especially bila mengenangkan jarum jap.. heeeee....
 Dia terus suruh aku set appointment dengan segera !

Aku dengan rasa takut dan berat hati terpaksa juga membuat prosedur yang kononnya terlalu mengerikan tu. Harinya pun tiba, sampai kat klinik..doc terus cakap, kene jap.. takut aku sakit.. waaaa.... terus terbayang jarum...... tapi doc menenangkan aku.. staf dia ckp jangan takut, tak sakit punya... akhirnya... baru ku tau, sebelum jarum singgah, doc bius dulu.. so tak sakit langsung !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...