Saturday, February 25, 2012

Pen Pal in memory

Siapa pernah ada pen pal ? Especially those yang lahir tahun 6oan dan 70an... mahal tau kenangan ni. Sebabnya dalam era serba canggih berteknologi tinggi kini, kebarangkalian untuk mempunyai  pen pal dari serata dunia amatlah rendah.. Kawan kawan  di facebook dan media sosial yang lain sudah tentu ada, tapi tak dapat menandingi keistimewaan berbalas balas surat dan bertukar-tukar gambar....

Aku sendiri ada beberapa orang kawan pen pal atau pen friend dari Korea Selatan,Greece, Italy, Germany, Slovakia dan Afrika Selatan. Yang paling aku ingat ialah Lila Brouzioti dari Greece dan Jung A Sim dari Korea Selatan. Istimewanya, bila tahu aku suka mengumpul poskad, selalu saja aku dapat kiriman poskad dari dioarang berdua ni. Termasuk juga kawan dari Thomas dari Slovakia... . pernah juga aku cuba cuba mencari Lila dan Jung A di Facebook tapi tak berhasil.

I hope that if any of my beloved pen friends do happen to read this, ... Jung A  from South Korea, Melanie from Germany, Stefanie from Italy, Lila - Greece, Thomas from Chezchoslovakia and others that I could not remember their names, .. please contact me ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...