Thursday, October 6, 2011

Trip ke Bandung....intro...hehehe

Agak lama gak aku tak apdet apa2 kat blog aku ni... bz la kononnya..
Kali ni aku dengan teruja dan bersemangat nak cerita tentang pengalaman aku ke Bandung baru2 ni. Sebelum aku cukup heran dengan adik aku, Ida sebab dia suka sangat jenjalan ke Bandung..setakat ni kalau tak silap aku dah 6 kali dia kesana.. Apa la yang menarik sangat kan ? Sehinggalah Ida beria2 mengajak aku gie sama ngan dia.. dia kata bila lagi ? Betul juga cakap dia, last skali aku ke Indonesia masa lom kawen dulu.. ke Medan..
Akhirnya, aku setuju utk join dia bersama kawan2 dia 2 orang.


Bergambar bersama 'anak' maid Ida... Bibik kirimkan baju untuk anak dia di Cianjur..sampai airport di BDO, dia dah siap menunggu... Ida cakap, mesti bibik suka sebab kami amik gambar sama... Alih2. kontroversi rupanya... dia sebenarnya menantu bibik ! dan yang paling gempaq.. anak bibik bercerai dengan suaminya masa kitorang kat Bandung...aduhhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...