Wednesday, October 26, 2011

Bandung - The Stone Cafe


Salah satu restoran yang kami pergi di Bandung ialah Stone Cafe. Aku suka suasana kat sini yang santai..lebih kurang cam Kampung Daun..tapi aku paling best sebab ada live band... kami memilih tempat makan yang boleh nampak live band dengan jelas.... dia orang punya performance memang superb.. kebanyakan lagu English..tapi datang kitorang terus request lagu Indonesia.. ye la gie sana mesti lah nak dengar lagu Indo betul tak ? Ida pilih lagu Seventeen - Jaga Slalu Hatimu.. aku lak lagi Armada - Kau Terindah..(lagu lama tapi aku baru dengar kat satu FO tu). Makanan pun sedap, aku pilih yang simple aje.. Nasi Goreng Kambing.. Ida lak tak jemu2 lagi dengan Sop Buntut..
Suasana tempat makan....sorry gambar tak terang..hehe

The Stone Cafe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...