Monday, October 10, 2011

Bandung, here I come...

Selesai urusan di airport, kami di bawa oleh Pak Supir kami, Pak Iskandar. Kami tidak terus ke hotel, tapi ke Restoran Gampoeng Acheh untuk makan malam.Aku dan ida order mee goreng...(tak igt nama mee goreng tu)..yang lain order nasi goreng.. Nasi goreng punya lah cepat sampai, tapi yang herannya mee goreng lama giles tu nak siap.. kami siap suspens, dorang ni lupa ke apa... apa2 pun berbaloi la tunggu..especially mee yang ida order.. memang sedap.

Dah kenyang, boleh la ke hotel pulak. Perjalanan agak lancar, maklumlah dah lewat malam.. macet tak de lah. Malam itu kami menginap di Hotel Marvella, hotel yang kecik2 comel je. Tapi ok lah, dengan berbaloi dengan standard ‘budget hotel’.


Pagi esoknya selepas breakfast, bersiap ke destinasi shopping yang pertama, Rumah Mode ! Kami sampai awal giler, siap tunggu lama pintu bukak..heheh.. hajat di hati nak jadi pelanggan pertama yang melangkah masuk , tapi tak kesampaian akibat kelalaian berborak n berposing..


Bersama Pak Iskandar yang cool banget..

Suasana dalam Rumah Mode tenang .. mungkin hari Jumaat, kalau weekend katanya penuh dengan pengunjung dari Jakarta yang datang shopping ke Bandung.. aku amik masa yang lama juga.. sekali pandang memang susah nak cari baju yang sepadan comel dengan badan aku yang comel ni ! Tapi berkat kesabaran..hehehe.. dapat juga aku beli dua helai.. Dari Rumah Mode, kami ke DSE Factory Outlet. Di sini kelihatan biasa aje.. tapi kalau pandai memilih mesti jumpa yang berkenan. Baju budak Angry Bird ada kat sini murah giles untuk Izuddin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...