Friday, December 4, 2009

Kembali.....

Kini aku kembali ke arena informasi teknologi. Problem internet buat aku rasa cam buta huruf era cyber. Nasib baik aku sibuk dgn hal biz aku, so tak terasa sangat kekurangan atau 'kepatahan kaki'...

Alhamdulillah.. problem dah okay. InsyaAllah kalau ada citer menarik atau idea yang tak menarik pun, boleh la aku abadikan kat blog aku ni.

Kelmarin, aku ke Bukit Bintang. Terasa sungguh asing kawasan ni. 15 tahun dulu, memang la aku kerap sangat ke sana. Sekarang ni cam tak kuasa dah. Ye lah, nak shopping, Bukit Bintang aku rasakan dah tak sesuai dengan aku. Memang tak sesuai pun.
Alkisahnya, aku dah berjanji dgn biz partner utk berjumpa dia kat sana, dekat dgn Dorsett Regency Hotel...

Aku yang blur2 ni, malas nak amik cab konon. Terus amik monorel, turun kat stesen Bkt Bintang. Punyalah jauh aku jalan, tanya orang pun, semua tak tau shortcut. Alamatnya memang long cut lah aku berjalan. Sakit kaki beb !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...