Wednesday, December 30, 2009

Cameron Highlands short trip ..

Baru2 ni aku sekeluarga ke Cameron Highlands.. sempena hari keluarga ofis husband. Family day nya tak ada apa lah sangat. Cuma ada majlis makan malam, lucky draw, karaoke n hadiah famili ceria.. Oopss.. yang ini tanpa diduga, famili aku yang menang..hehe..aku agak main reasonnya.. si Izuddin yang tak tau nk dok diam. Happy aje dia..

Pastu, aktiviti bebas.. memasing nak gie mana...antara tempat yang kami singgah.. Bharat Tea Shop... selain shopping teh n minum teh, kita boleh gie turun ke ladang teh.. cantiknya !




cantik kan..

Oleh sebab jalan jam teruk, tak pergi pun ke Kea Farm. Tapi gie pasar tani je beli sayur. Aku beli sket aje, sebab mahal lah.. baik beli kat KL aje.. Selain sayur, aku beli strawberry coklat.. budak2 sukalah..

Ini pokok epal yang ada kat Stesen Mardi. Masuk ke stesen ni ada tiket. Tapi aku frust sangat, sebab jauh sangat dari expectations aku. Aku ingat banyak sayur for sales kat sini.. View pun tak la cantik sangat..biasa aje..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...