Sunday, December 13, 2009

Sakit tapak kaki

Dah berminggu aku sakit tapak kaki kiri tatkala memijak... sakit lagi kuat terasa bila mula bangun dari duduk... tak boleh memijak dgn selesa sampai terhincut2...tak lama lepas tu baru lah sakit tu beransur hilang......

Kawan2 ckp, itu petanda sakit kencing manis, kandungan sugar yg tinggi....ish, takut gak aku mendengarnya...

Doctor pulak 'menyalahkan' kasut high heels yang aku pakai.. katanya itu kasut cari penyakit. Tambah pulak badan yang 'GEMUK' ni..

2 comments:

Atiela Humaira said...

Salam. Saya pernah mengalami kesakitan yg serupa dgn yg adik alami itu. Sakitnya spt ada duri menyucuk2 tapak kaki terutama di bahagian tumit. Alhamdullillah skrg saya sembuh setelah puas berubat. Akhirnya dari saya sembuh selepas berurut dgn seorg kakak yg mengamalkan urutan traditional & refleksologi. (tidak ada unsur2 bomohya) hanya urut. Menurut beliau kesakitan ini ada kena mengena dgn masalah sistem reproduksi kita. Terutama org p'uan g kerap dp sakit mcm ni.Cuba la cari org yg pandai urutan refleksologi & saya syorkan lakukan la urutan beberapa kali baru nampak hasilnya. InsyaALLAH.

nurleeta said...

salam..tq ...sy pernah sakit dibahagian tumit,and it's true, ada related ngan our sist. reproduksti.. tapi kali ni, bukan kat tumit.. tapi atas sket, dekat bahagian tengah2 cam arch tu.. sekarang stop guna high heels & mencuba kuruskan badan..heeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...