Sunday, December 13, 2009

... dugaan .. teh tarik.

... susah juga nk memulakan program slimming... bertahun lama tak diet, nk start all over again...bukan senang !... Setakat ni, nasi aku dah mula tinggalkan... (nasi jahat tau tak !..hehe)... ada gak la cubit sket, klu makan dgn anak. Tapi pagi tadi, aku buat silap, breakfast dgn mee segera.. tak ada nutrien langsung.

Ada satu masalah aku yang paling besar.. susahnya nak tinggalkan Teh Tarik. Aku memang la suka teh tarik. Kalau kat ofis, feveret aku teh tarik kurang manis kat foodcourt kedai Ila.. bestnya.. malam pulak, teh buatan sendiri. Ini husband aku punya pasal la.. sebab malam2 mesti mintak aku buatkan.. dah buat utk dia, mesti la aku minum juga, mana boleh dia minum sorang2 kan..hehe. Apa yang pasti, aku dpt kurangkan dari 3 kali sehari, aku dah kurangkan kepada 2. Perumpamaan aku, sekarang, teh tarik disunatkan dlm program diet aku.. Pas ni, di haruskan.. pastu makruh.. pastu haram... huiiiihhhh....................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...