Wednesday, June 17, 2009

Mengidam & Izuddin

Bercerita ttg mengidam........ tunggang langgang artikel mengidam sebelum ni...

Izuddin bakal menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke 2 pada Sept akan datang ni..
tapi air liur dia still keluar meleleh dengan banyaknya ! Aku pun pelik juga.. air liur dia cam bertakung jer kat mulut tu.. hehe...

Last night, aku menegur Izuddin,, bila lah air liur nak berenti meleleh... basah jer baju dia..
tiba2 husband aku menyampuk..."UMI LAH PUNYA PASAL, MASA MENGANDUNG DOK MENGIDAM MACAM2" ..BANYAK SANGAT YG TERINGIN, ADA YG TAK DAPAT LA TU,, IZUDDIN JADI CAMTU..."

huhu,,, ada ke patut aku dipersalah kan ????

3 comments:

azahar said...

Mengidam ni pun kadang-kadang memeningkan. Nasib baik masa isteri saya mengandung beliau tidak mengidam, kecuali masa anak pertama. Mengidam nak makan jambu bertih (ala yang merah kiut dan masam tu). Puas jugak saya mencari di seluruh Terengganu...akhirnya staff bawa berplastik bags...

Emak saya kuat mengidam...mengidam nak makan telur ikan terubuklah, petailah dan macam-macam lagi...puas jugaklah ayah saya mencarinya...

nurleeta said...

jambu bertih ? tak pernah dengar lagi tu...bahaya ni...mau sekali lagi mengandung saya mengidam yang tu pulak !!..hehe

Anonymous said...

Salam... ada la Noli, lupa lak aku nama lainnya. Tp rasanya mmg panggil jambu bertih. Aku lak, alhamdulillah... 3x ngandung, tak de la ngidam, mabuk2 or masalah apa2 la... tp selera me makin naik... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...