Sunday, October 14, 2012

Migrain lagi ..

What a painful weekend !.. Hasrat hati nak habiskan masa with family puas2 n mengapdet blog aku ni. Next weekend kelas untuk semester baru bermula.. pegi kelas awal pagi sabtu sampai ketengah malam dan smbung lagi pagi ahad.

Tapi, apa nak buat, aku mula sakit kepala Jumaat lagi.. tapi aku tahan n kerja macam biasa. Menjelang petang rasa sakit makin kuat n aku tidur di ofis lepas habis office hours. Lagipun petang tu hujan n mesti dalam tren ramai orang.

Balik rumah, aku dok kejap n terus tidur depan TV.. terjaga jap sebab kecoh dengan bola Red Warriors vs Selangor. Pastu sambung tido balik. Esok paginya sakit makin kuat, makanya seharian aku atas katil . Bangun kejap2 rasa berdenyut sungguh di kepala n rasa melayang2.. aduh....

Hari ni - Ahad.. still lagi sakit walaupun tak sekuat semalam. Hairan juga, kenapa lama gak migrain kali ni ? Walaupun sakit, tapi aku tetap bersyukur, masih ramai lagi orang lain sakit yang lagi teruk dari aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...