Tuesday, June 26, 2012

Saya mula mengenali Herbalife part II - Slim & Win Contest

Aku mula ikut Abang Bob ke Kelab Nutrisi.. pertama kali aku ke sana, terkejut juga ada ramai yang datang minum nutrisi untuk replacement lunch dorang. Aku ok je boleh minum,,,tapi lepas tu..haaaa nak terkencing kencing mcm pili bomba pecah..hahahah... dorang kata first timer memang macam tu.

Kali kedua aku ke sana, aku nyatakan hasrat aku nak seriously put down my weight. Aku disarankan untuk join Slim & Win Contest. Tanpa berfikir panjang,... aku tanya pendapat husband. Dia bagi green light untuk aku mencuba. Duration contest adalah selama 3 minggu. 

Tadi - 26/6/2012 selepas seminggu pertama, berat badan aku turun 2.2kg. Visceral fat pun turun ... alhamdulillah... Walaupun tak dapat hadiah aku tetap excited and looking forward ke final nanti. Masih ada masa untuk aku menurunkan seberapa banyak berat badan aku ni. Yang penting, aku bertambah sihat..insyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...