Friday, June 22, 2012

Germany vs Greece

EURO 2012 quarterfinals.. menemukan German dan Greece. My favourite off courselah Germany, tapi Greece juga membawa makna gak kepada aku.

I first became a Germany football team fan when I was at secondary school - 1990. At that time I had a German pen friend - Melanie ... She was so nice, sending me posters of Lothar Matthaus - one of my favourite players.
Ever since, I will always be Germany supporter. Tak kisah lah jadi champion atau tak..... tak de nya nak tukar2 pasukan lain masa World Cup or UEFA euro.

Aku pun ada gak penfriend dari Greece yang sangatlah cantik dan baik. - Lila Broziouti . Apa yang aku ingat, alamat terakhir yang aku contact ialah 6, Samara Street, Athens.

Sayangnya aku lost contact dengan semua penpals aku..termasuklah dari Italy and a few others. Yang dari Korea pun sangatlah baik.. suka sangat poskan poskad untuk aku..sebab dia tau aku postcards collector.

Eeehhhhh.... apa hal pulak ni kan.. konon2 nak citer sket pasal bola.. macam la tau sangat. hahhahahaha.... Setakat minat Germany team pastu apa kejadah detail bola pun aku bukan tau..hihihihi.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...