Sunday, June 17, 2012

Macam macam ada

Semalam baru berakhir mid term exam PLK UUM. Dah habis exam siap siaga nak settlekan assignments pulak. Bergelar students pada umur menjelang 40an ni bukannya perkara mudah... ada family, kerja, personal targets juga banyak..tambah2 ada pulak partime biz ni kan.
I have to be strong, tak leh malas (eerrrrr)..... hehehehe... For the next 4 weeks ni before Ramadhan, memang byk lah perkara yang perlu disiapkan. Aku akan memulakan satu misi yang penting Selasa 18hb Jun ni. Buat masa ni tak payah la aku nak announce kat sini..wahahahaaa... (macam lah ramai benor yang baca blog aku ni..)

Esok, kat ofis ada makan2 .. lunch yang ditempah khas.. Nasi putih lauk udang sambal tumis, Gulai lemak daging salai, sayur campur, ayam goreng berempah..etcccc...sakan ler esok.. harap aku tak lupa diri, makan ala2 kadar je la ek...

Malam ni aku nak buat assignments..tapi aku takut penumpuan aku terganggu sebab malam ni ada match Euro my fav team dari zaman skolah lagi...GERMANY !!!!! VS DENMARK... aku optimis memang Germany memang yeayyyyy.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...