Wednesday, June 6, 2012

Misi penghantaran minyak argan Secretleaf

Wow kedengaran title kat atas cam besar2an punya projek kan..hehe... sebenarnya satu botol aje yang dihantar kepada seorang customer di The Curve tadi. Mulanya aku ingat dia yang perlukan minyak argan tu untuk kegunaan sendiri, rupanya untuk anaknya yang baru berumur 6 tahun. Ish, sounds pelik kan...  We met, then I know why.. Walaupun baru 6 tahun, anaknya mengalami masalah kehilangan rambut yang bertompok2....(sorry kalau silap sket penceritaan)... Dia dah bawa anaknya ke doktor pakar kulit, malangnya masalah yang asalnya satu tompokan, sudah merebak ke bahagian lain... sedih aku mendengarnya..

For the time being, dia bawa anaknya buat treatment di sebuah pusat rawatan rambut n kulit kepala terkenal... Dan dia nak juga anaknya gunakan minyak argan... InsyaAllah, kita boleh mencuba, kan...mana tau ada rezeki masalah rambut anak tu nanti akan berkurangan.......

So buat pembaca2 sekalian, kalau ada yang nak mencuba minyak argan Secreatleaf ni..just contact me ok..... nak awet muda, hilangkan jeragat, hilangkan garis2 halus kat muka....dan macam2 lagilah kegunaannya......insyaAllah minyak argan ni memang berbaloi2.. sms 0192257239.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...