Sunday, May 16, 2010

Kuih Gandus....akhirnya...

Lepas baca blog Eyan ....timbul keinginan nk rasa. Lagipun rumah aku tak lah jauh dari Pasar Keramat. Dekat tak bermakna senang nk dapat..hehe

Akhirnya tadi, aku keluar sorang2 terus singgah kat Pasar Keramat. Masa ni aku tak teringat lagi pasal kuih ni.. ingat nk tengok barang2 kat situ, kot nk beli sayur ke, apa ke... Suddenly, aku ternampak gerai kuih gandus tu..apa lagi, aku pun terus gie situ. Masa tu orang tk ramai lagi... cuaca jangan cakap lah.. panas terik !

Lepas je aku order RM3...tetiba tah mana datang orang, jadi ramai pulak dok keliling gerai tu.. femes betul la...

Balik rumah.. terus rasa satu.. kuih ni padat dengan isi kelapa, santan.. ditengahnya ada inti nenas. Rasa lemak, manis, dah tentu ada la rasa nenas tu !!!..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...