Wednesday, May 26, 2010

Halmart - Halal Outlet

Ada sesiapa pernah dengar about Halmart ? Halmart ni outlet barang2 halal yang terletak kat Dataran Sunway Kota Damansara..

Mungkin ramai yang tak tau, so boleh la aku bagi tau ..hahahha... Kalau berkesempatan datang ke Kota Damansara, boleh la singgah sini.. kedai ni dekat dengan Restoran Vicchuda..

Barang2 dia bukan saja yang biasa kita jumpa kat kedai lain, yang bestnya ada Assorted Loose Choc.. perisa mangga, durian, coklat durian, tiramisu, tomato dll.. aku baru je beli tadi.. sedap ! Kira ok lah sebab aku ni bukannya penggemar chocolate,, tapi yang ini aku leh makan...sekarang ada promosi 1kg = RM59.98..tadi aku beli sket je.. lebih sket dari 100 gram.. RM6.10.

Ada lagi yang menarik, dim sum segera yang dah tentu Halal. InsyaAllah, kita tak perlu risau tentang status halal di Halmart ni...

Satu lagi, kat Halmart ni barulah aku tau, Tabung Haji jugak dah keluarkan produk makanan... memang best..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...