Monday, June 8, 2009

Karaoke

Baru2 ni aku keluar dengan kawan skolah.. Eri.. since kitorang sama2 tinggal kat setiawangsa neighbourhood, we decided to meet up kat Jusco AU3.

Eri is such a nice lady, cakap tu lembut ajer.. sesuai la kot jadi pendidik.. cam aku mmg tak sesuai.. sebab tu lah ditakdirkan Allah tak berjaya application TESL dan maktab dulu..

Sampai kat AU3, terus blank tak tau nk lepak mana. Jalan2 sat, aku ternampak Music Box karaoke. Ish, tetiba jer aku terus ajak Eri.. padahal, sejak kawen ni, baru 2x aku ke karaoke dengan adik ipar aku kat Sogo.

Apa yang pasti, aku memang tak pandai nyanyi, memang malu sgt nak nyanyi depan orang.. kalau ke karaoke pun nengok org nyanyi ajer.. paling best tukang makan..

Tapi dengan Eri, aku bantai jer nyanyi, peduli apa suara tak sedap ke,, tune lari ke, kelaut.. tak kisah dah.. yang penting aku happy ngan Eri.. bukan senang nak jumpa walau rumah masing2 tak jauh mana. Time nak balik yang best, nak bukak jer pintu, tetiba Eri menyorok , after a few minutes baru lah dia nak keluar.. aku pelik juga.. rupanya, Eri malu sebab anak murid dia lalu kat situ.. dan aku juga terlupa.. dia sebenarnya ustazah sekolah !!...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...