Thursday, January 24, 2013

Kurang sihat

Aku kurang sihat sekarang... 13hb aku mula batuk..batuk yang tak berkahak... mulanya aku tak ambil kisah..sebab aku ni memang jarang sangat sakit.. selalu migrain aje. Tapi bila batuk dua hari tak berhenti, aku ke klinik. Doc cakap tekak aku sangat lah merah... dia menjangkakan aku akan selsema.. ermmmm.... lepas tu memang ye la aku bersin dan bersin, kahak mula keluar dengan banyak, batuk bertambah teruk, selsema. Demam kejap ok, kejap tu demam balik. Kena pulak dengan aircond ofis yang kuat tu...demam dan sakit kepala....eeeeeeee lemah badan aku.. tapi mengenangkan deadline kerja, aku tabahkan hati ke ofis. Dalam hati ni Allah je tau.....

Til today, selsema still ada .. demam je tak.. tapi muka tu husband aku cakap memang ketaralah tak sihat lagi. Yang frustnya, semalam pagi batuk dah hilang, tapi lepas aku makan jambu masa lunch...terus batuk tak berhenti2. Adoi......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...