Sunday, January 6, 2013

Jamu Ratu Dara untuk awet muda ?

Hari ni aku free... asalnya nak ke library, tak jadi.. so sambung wat assignment kat rumah saja.. Tetiba dapat mesej dari sorang customer JRD. Aku heran gak, sebab dia baru aje amik stok baru aritu. Rupanya dia nak mintak aku gie rumah  untuk urut mak dia. Katanya peha mak sakit sangat. Aku pun terus cakap ok.

Rupanya, dah lama makcik ni tak berurut. Jadi, mungkin urat2 dah tegang yang buatkan dia sakit amat sangat di bahagian peha dia ....aku ni sensitif sket,, bila tengok makcik2 cam mak aku ni.. aku rasa sedih n kesian.. Muda2 masa kuat menjaga anak, buat kerja rumah semua.. dah tua habis sakit urat, lenguh2... 

Masa mengurut, dia tanya aku.. umur berapa.. aku pun ckp la umur aku yang dah masuk tahap veteran awal ni.hihihihihih.... Guess what,, dia  kata aku awet muda !!!!!!... kawan2  yang mengenali aku dan terbaca posting ni harap bersabar supaya korang semua tak muntah darah ya.. 

Dia tanya aku .. apa amalan aku niiiii... aku just cakap, tak ada yang special. Cuma aku amalkan makan Jamu Ratu Dara, kurangkan minum ais (kalau dah tahan n gie rumah orang hidang air berais, baru la minum).. idak la aku dengan poyonya nak cakap aku tak minum air sejuk langsung...hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...