Saturday, December 8, 2012

Rimau lawan Gajah di Chakri Palace

Jumaat ? Cepat nya masa berjalan.... aku sibuk sket lah..nak wat assignment, nak exam lagi...pastu sibuk kemas2 sket barang sebab tak lama lagi aku bertukar dept.

Asalnya aku nak gie tengok bola Ahad ni, Malaysia lwn Thailand. Nampaknya terpaksalah kensel sebb kena gie extra class Statistik dari pagi sampai petang. Cane pulak aku nak berkejar ke Bukit Jalil tu. Frust tau tak dapat gie stadium. Citer pasal stadium aku teringat masa lawan Singapore tahun lepas. Syok gila aku dok kat stadium tapi sedikit seram bila semua orang seronok melompat waktu Malaysia menjaringkan gol. Aku rasa bergoyang2 sampai takut aku stadium roboh..hihihi...... Sekali2 gie stadium gitulah... pelik2 gitu.

Itu match Ahad ni, aku pasti Malaysia boleh menang walaupun Thailand pasukan pilihan untuk AFF kali ni. Kalau Malaysia leh maintain semangat masa kalahkan Indonesia aritu, insyaAllah boleh menang....

Tadi, office team aku berempat orang gie makan kat Chakri Palace KLCC. Makanan sedap, tapi ada menu yang rasanya agak kureng compared to Basil, Bangsar....]

aku rasa cam seram je bila dengar Sawadeekap disebut berulang kali each time bila ada pelanggan yang masuk.. aku teringat Nangnak pulak.hihi..

Pastu aku rasa cam menganiaya semangat Malaysia lawan Thailand je..... (emosi sungguh kononnya).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...