Friday, December 28, 2012

walaupunnnn

Lepas posting tengok match Malaysia Thailand aku menyepi terus... ini konon2 frust sebab Harimau Malaya kalah bola.

Ada peristiwa penting dalam hidup aku berlaku dalam bulan 12.... setelah dok kat Accounts sekian lama, skang aku berhijrah ke Corp Secretarial...sangat drastik, tapi itulah kehidupan..kalau tak ada drastik2 ni tak best & rasa kurang kick. Kalau tak berani dengan cabaran ibarat makan ulam tak ada sambal... bayangkan nak kopek durian kalau duri tu tak ada. Sangat tak best.

Hari ni aku apdet status kat fesbuk - ..walaupun gemuk, as long tak de orang offer duduk dlm train, kira ok lah tu. Ini aku teringat kisah dolu2 la ni..... lepas habis pantang aku baru aje start keje.... naik tren, ada orang offer aku duduk..sebabnya dia tengok perut ni cam ada isi lagi..hehehehehe..  Aku pun dengan selamba je ...kesian akak tu berdiri semata2 nak bagi 'orang mengandung' duduk..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...