Sunday, March 20, 2011

Antara Rango dan Hikayat Merong Mahawangsa

Cuti sekolah baru aje berakhir. Alhamdulillah dapat gak spend masa dengan anak2. Ambil cuti dua hari saja..Monday gie Pusat Sains Negara..the kids enjoyed, tapi geram dengan Izuddin.. ada ke 'Dinosaur' pun takut ??? Aku tengok budak lain ok je.. dia sampai pucat2 muka takutkan dinosaur yang ada kat situ..

Selasa, aku bwak Irfan dan Iqmal gie nengok movie.. tak plan pun, terus gie Wangsa Walk lepas asar.. so aku nak ler nengok Hikayat Merong Mahawangsa.. tapi seat tak cun !.. depan sekali !.. Last2 aku beli tiket Rango. Dalam hati best kot..heheh..

Tapi.....start2 je aku dah ada feel yang filem ni mesti boring punya.. Akhirnya di pertengahan aku pun tido !...hehe.. Itu style aku ler kalau tengok wayang boring. Lepas abis movie, sambil keluar panggung aku ckp kat Iqmal,, citer ni tak best kan. Iqmal jwab "Masa Umi tengok memang tak best, tapi part masa Umi tido tu.. best"..Hampeh !

Rabu, aku kerja.. kawan2 opis sibuk berciter pasal HMM.. dorang kata best (walaupun dorang pun tak tengok lagi..heee)... tapi dah cukup buat aku tak senang duduk..Lunch time terus gie KLCC nk beli tiket.. sebb nk book online n call tak dapat.

Malamnya dpt ler aku menonton HMM dengan Iqmal n Irfan.. Best ceritanya, walaupun pada aku ada part fight yg agak pelik cam katun (pergerakan laju semacam).. dan watak Putera Roman cam tak kuat je.. tapi cute !.. Apa yang penting, aku tak tertido dan tak mengantuk langsung. Itu maknanya citer tu best ler pada aku..hehehe...

Sapa belum tengok lagi HMM, silalah ke panggung berhampiran anda... Tahniah kepada adik beradik KRU.. u all memang best...terutamanya YUSRY the director.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...