Friday, February 26, 2010

Asam pedas biawak, anyone ?

Ini lah antara berita yang paling memualkan.. kalau sampai biawak pun boleh termasuk dalam tu, dah terbayang keadaan kilang memproses asam jawa tu... uwekksss...

Siang tadi aku masak sambal tumis sotong.. aku tak guna asam jawa, tapi guna asam keping sebab aku terbayang2 lah kepala biawak tu..

Lepas ni aku nak tetap menggunakan asam jawa Xtra Adabi.. produk berkualiti, yang penting Halal.. Sebelum ni, sekali sekala je aku beli asam jawa Adabi tu, lepas ni tobat aku tak nak beli dah cap yang biasa2 tu...

2 comments:

kimitot said...

guna air asam jawa squeezy je sonang

nurleeta said...

ish.. merepek je .. bukan ke manis squeezy tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...