Friday, May 22, 2009

rehat sehari n nasi lemak antarabangsa

I took one day off yesterday. Aman sungguh rasanya.. tak rushing keluar dari rumah.... siapkan breakfast for my husband...kemas2... kul 10 am baru lah ke lrt station. Jalan pun tk jam... tapi.. parking kat station jauh sket la beb....
I got an appointment today.. kat PJ.. naik lrt n cab gak.. sebab aku tak berani drive sampai ke sana..keh99x...
Lepas settle urusan.. terus ke KLCC.. cuci mata kat Isetan n Hush Puppies.. berangkat ke Ampang Park lak.... beli baju selai dua... rase release tensen keje... seronoknya kalau camni je.......
Disebabkan aku belum lunch.. (dah kul 3.30 pm masa tu).. aku decided nak cuba Nasi Lemak Antarabangsa.. nak test .. sedap tak.. berbanding kat Kg Bharu.. the real kedai..
Bila dah duduk, baru ler aku perasan ada krew Skop Production.. dorang tgh siap nak wat shooting kat situ.. Gerak Khas kot.. sebab aku nengok 'Mat Polis Kelate' kat situ.. keh3x, skali ngan anak Julie Dahlan tuu (apa ek nama dia).. sempat gak la tengok dorang shoot..
Berbalik kepada nasi lemak tu.. aku tak dapat wat comparison.. sebab aku pon dah lama tak makan yang kat Kg Bharu tu...hahahahhaah......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...