Monday, May 11, 2009

sambungan..sinus...

..............satu malam......aku berasa hidung aku 'dikerumuni' makhluk asing halus... seolah2 keluar dari sarangnya....merayap di hidung... tapi still tak nampak apa mende pun..

malam esoknya.... aku berasa hidung aku macam nak kene selsema....bersin.....tutup hidung dengan tangan... alangkah tekezutnya aku..... !!!.... satu tapak tangan aku penuh dengan benda hitam halus.....bersin lagi.. keluar lagi !!.. Malam esok ada lagi.. cuma dah kurang...

Lepas jer peristiwa tu.. hidung aku tak gatal lagi.. jerawat pun beransur kurang dan lenyap dari muka aku......

Alhamdulillah... jerawat pun dah segan nak singgah.. tapi still ada jugak lah kekadang tu....

4 comments:

ueya said...

salam...
kak noli beli kat mana ubat tuh ek?leh try.Zura rasanya ada gak sinus ni..adik bongsu tu pun ada..leh try nih...bgtau ek mana nak beli ubat tuh...

nurleeta said...

semua orang ada sinus.. yang membezakan ialah tahap keseriusan sinus tu ..

itu ubat homeopathi..era edar (examo)..susah gak nak cari stokis.. ari tu beli dari stokis kat mentakab .. dia pos ke KL.

syahiddmilikku said...

citer akak sama ngan saya..
resdung,
sumpah saya tak nak kena lagi..
alhamdulillah, lepas amik ubat HPA, sembuh 3 bulan kemudian.
Ingat time bersin tuh, keluar mende hitam..
2 3 hari jugak, pestu makin surut.

nurleeta said...

syahid... sori lambat reply..HPA ek.. akak ni jadi jer ahli, tapi tk cuba sgt produk nya... apa2 pun sos cili dia best kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...