Saturday, April 28, 2012

Bandung Apr 2012 - Day 2 - Part 2 - Spa




Lorong ke bilik rawatan..VIP


Ini lah dia Le'mongrass Spa.Memendam rasa untuk berspa kat sini since 2nd visit ke Bandung. Tau sajalah perempuan kalau ke Bandung, tak sah bershopping. Tak sedar je dah malam, pastu barulah sibuk nak ke spa. That's why hari tu aku tak puas hati, setakat berurut je kat Akar Spa. So, kali ni aku dah cakap awal2 kat Pak Iskandar, aku nak ke Le'mongrass Spa. But still, tak puas hati juga. Sebabnya, wat appointment lambat, lepas dinner di The Stone Cafe barulah menuju ke Jalan Sawung Galing, lokasi spa ni. Waktu operasi spa dah habis sebenarnya, tapi sebab kami dah buat appointment, dorang have to tunggu. Service pun tak dapat buat yang complete, sebab mengambil masa dua jam lebih. Frust frust frust...antara contoh pakej nya THE JAMMU SPA, DEWATA BOREH, EXOTIC WOMAN SPA, BODY AYURVEDA SPA THERAPY, LE'MONGRASS PACKAGE (for slimming). Kami sempat ambil massage n lulur aje...under special package promo yang mengambil masa satu jam setengah.. harganya RP185.000. Kalau tak silap, nama pakej tu HARMONY HEALING THERAPY.

Nama terapist aku, Tri. Bestnya dia urut aku.. terasa urutan dia... idaklah gosok2 gitu aje... tang urut betis tu..sedap je.. maklum lah orang berat cam aku ni, banyak berjalan...kat situ lah sakit melepak..hehehe... lepas urut aku di lulur dan buat ear candling. Adoi , seronoknya kalau dapat buat full package, kan...... Harus lagi la aku ke Bandung............................................................
aku tak lupa bagi tip sket kat Tri, sebab sangat berpuas hati dengan service dia.


di kaunter....
VIP room... selepas ....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...