Sunday, October 19, 2008

Open house

Semalam.. ada beberapa invitations ke open house.. maklum, kita masih lagi dlm mood raya..

Jemputan pertama - dari Fendi & Syam.. kali ni dorang buat kat setiawangsa ajer.. tk wat kat Puchong. Ok ler tuh ! klu Puchong aku mesti tk dpt gie .. kat Mawarsari Setiawangsa tu harus lah aku pergi.. sebab dekat !.. Dorang hidangkan sate, nasi himpit & kuah lodeh, mihun.. etc..

Hmmm.. next !... jemputan seterusnya sumer kat block kitorang.. block G3. Kat tingkat 4 and last skali sama tingkat ngan umah kitorang.. .. byknya aku makan!.. ada mee kari, lemang & rendang, kuetiau & mihun sup..

Oleh kerana hari dh lewat and anak aku lak wat perangai.. tk dapat lah menunaikan jemputan dr Wati & Mizi kat Tmn Samudera Batu Caves.. Wati siap kol aku lagi.. "NOlii........mana nih tk sampai2 lagi nih ??!!''hehe.. aku mintak maaf ngan dia.. & terangkan apa yg berlaku.. Jgn merajuk ye Wati !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...