Sunday, October 12, 2008

makan..

Semalam g open house kat umah Sal dan Zaini.. Umah Sal ada laksa, mihun sup, lemang, rendang etc.. tapi aku dok makan nasi impit + rendang + sambal tumis.. sedapnyaaaaaaaaaaa... yang lain aku dh tak heran..



Umah zaini kat Mawarsari apt.. Lepas jer balik dr umah Sal yg kt umah aku ni jugak,, terus ke mawarsari.. Wife zaini tk dpt nk masak sbb dh sarat sgt.. so catering ajer la.. sedap gak nasi tomato dia.. tapi yg beshnya, rojak buah !!! sedap !!! lagi satu,, ada apam warna purple !!!hehe... rupanya apam keladi.. 1st time aku mkn ..



Ari ni,, aku masak nasi ayam. Tak wat open house ehh.. just ajak Farid n family.. tapi yg lain2 tuh cam tau ajer.. Yusri n fiancee,, Lin n husband,, Ayu n kids.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...