Wednesday, August 15, 2012

Menjelang raya di Jalan TAR, KL

...di sebabkan final exam jatuh pada bulan puasa.. aku tak terasa langsung bahang nak beraya... Pasar Ramadan pun aku rasa tiga kali je kot pegi.. tu pun first time pegi, aku round2 and balik rumah masak..  Nak shopping raya lagilah tak ada mood. Habis je final paper Ahad tengahari, aku dan ayuni plan baeekk punya nak round2 kat Jalan TAR dan ke Sogo.
Muaz Textiles ...ramainya orang..tak kuasa nak jenguk
Yeahh... Jalan Masjid India


Ini gambar apa sebenarnya ?..hehehe

Ayu belek2 baju si comel


Kerepek ! kerepek !

Cari samping untuk hero kecik

Jalan Tuanku Abdul Rahman

Mencari rezeki


Abang DBKL buat rondaan

Globe... banyak nostalgia nih



Songkok abang ni ada Jalur Gemilang

Pejabat bergerak, bukan tandas bergerak

Buah delima

Jalan Tuanku Abdul Rahman /Jalan TAR dan Jalan Masjid India sememangnya tempat tumpuan shopping untuk raya...termasuklah SOGO. Aku beli baju anak kat Sogo je.. cari jelah sampai dapat kat situ... nak murah, nak mahal semua ada. Baju raya Umi je tak beli2 pun lagi.. maklum la baru ni sibuk pekse.. pastu menaruh harapan selim melim before raya.. hahaha.. boleh la beli baju saiz kecik sket..heeeee.... Baju aku, beli baju siap saja lah.... last minute nanti klu sempat cari kat Ampang Park. Kalau tak sempat, pakai je la baju mana yang ada dan muat di badan....hahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...