Thursday, August 9, 2012

3rd Semester Final Exam

Salam Ramadan kepada semua.... semlm bermulalah final exam untuk semester ketiga pembelajaran aku - outcampus UUM - Bachelor Degree in Risk Management and Insurance.. atau dalam bahasa Melayu nya Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Risiko dan Insurans.

Harini tak de paper, so kejap lagi dalam jam 10 aku akan ke library (Perpustakaan Negara Jalan Tun Razak, KL)... pada aku itu lah tempat paling sesuai aku nak buat revision. Kat rumah, agak susah aku nak bagi tumpuan... jap2 nak tengok facebook lah,, jap2 nak tengok email..pastu sibuk nk surf about Jakarta... sebb sept nnti nak ke Jakarta n ke Bandung sekali lagi.... cis... memang tak berbaloi... apa2 pun, sebelum keluar aku nak prepare lauk apa nak dimasak utk berbuka hari ni.. tanggungjawab sebagai isteri n umi aku tak lupa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...