Friday, January 27, 2012

Nurlizz - my notes

Dah sebulan aku mula menggunakan Nurlizz Slimming. Resah gelisah juga ni.. bila nk betul2 kurus... last week aku check my weight.. cam tak de pengurangan pun..... argghhh tension nih... sebab aku dah wat annoucement kat facebook, by my birthday 19th Feb nanti.. aku akan kurus.. so now camna?
Dah la aku ni dealer Nurlizz, haru gak bila hantar barang kat customer, mesti customer heran.. jual produk slimming , tapi tukang jualnya tak slim..heheheh...

Ok ok.. aku sms liza..she was the one yang recommend aku guna produk Nurlizz. Aku bagitau kegelisahan aku ni.. she told me to be bersabar.. Lemak dan kegemukan di badan aku ni dah lama bertahun .... dah tentu mengambil masa nk kurus.. iye tak ye jugak.. but at least, my friends dah mula notice yang badan aku dah  mula mengecut... Today aku pakai jeans yang dah lama tak leh muat..hehehe... yesss..... itu petanda baik tuuuuuu...............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...