Thursday, January 26, 2012

Baucer buku 1 Malaysia

Hehe..... aku pon dapat tau.... walaupun umur dah banyak..tapi sebab masih bergelar student UUM, status itu melayakkan aku untuk baucer bernilai RM200.... Aku still lom utilise .. tak sempat lagi nak mencari buku-buku yang betul2 aku nak .. cuma satu yang dah terfikir FROM ZERO TO ZILLIONAIRE...sebelum ni aku sempat baca sket je.. pinjam kat Perpustakaan Negara Jalan Tun Razak...oooopppssss sebut pasal library..ada buku yang aku dah hilangkan.. puas dah cari ni.. mana la peginya ni... Kalau tak jumpa2 gak. aku kena bayar denda dan kos buku yang hilang tu.
Sebelum ni dah ada satu buku aku hilangkan - HUKUM TARIKAN. Lepas je bayar denda n harga buku, aku jumpa balik buku tu.. sabar je.. Tapi, aku memang cukup suka dengan buku tu. Yang paling best, last year, aku dapat beli English version - LAW OF ATTRACTION. Siap ada tandatangan penulis..masa dia datang ke MPH Mid Valley.. gambar aku dengan dia pon ada.. mana ek gambar tu.. nanti la cari..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...