Friday, January 15, 2010

Komuter vs LRT

Aku adalah pengguna setia Putra LRT. Setiap hari pergi kerja naik LRT, weekend jalan2 pun suka naik LRT..gie Sogo, Jln TAR, gie Ampang Park, KLCC... naik LRT juga..

Pagi2 nak gie ofis, biasalah q panjang. Itulah yang selalu jadi penyebab aku lambat sampai ke ofis. Tren sentiasa penuh. Nak tunggu kosong - masa orang ramai cuti Hari Raya.

Tapi, baru ni aku berkesempatan naik komuter. Aku pernah la sebelum ni, tapi jarang sgt.. 3-4 tahun sekali kot..hehe... Last week, terpaksalah naik komuter sebab nak ke Subang Jaya lepas kerja.

Tunggu tren kat KL Sentral tu pun lama... orang lagik ramai dari LRT.. mana taknya, kekerapan tren tk banyak... Tren pun alahai, lembab betul geraknya. Aku rasa macam kembali ke 20 tahun kebelakang je. Tak matching langsung dengan monorel, LRT, apa lagi dengan KLIA ERL...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...