Friday, March 8, 2013

Sepetang di KLCC


Lepas habis exam aku berkejar ke KLCC.. ada hal skettttt (rahsia lah kononnya)..hikhik.... Perut tak lapar pun tapi nafsu ni gatai sungguh nak makan. I thought I should try something yang tak pernah di makan sbelum ni. Owh.. aku mengaku lah, I never try Korean dish before. So sedanglah elok kat foodcourt level 4 KLCC tu ada ... ermmmm poning kepala aku tengok menu. Aku sorang2 lagi la susah nak decide. Last2 aku disuggestkan menu ni.. hahahaha.. banyak giles.. membazir je.. bukan habis pun.



Baru nak start makan, ada sorang Chinese girl menegur aku .. dia nak join makan semeja.. She was all alone travelling from China... comel kan dia. Ni buat aku teringin betul nak travel sorang2.... macam backpackerbusuk......   biar waktu menentukan...(mood syahdu)...

2 comments:

Nieda Ramly said...

salam ziarah. mcm mana nak follow?

nurleeta said...

wsalam.. kat sebelah ni leh click ya..tqqqq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...