Saturday, June 12, 2010

Nak komen pasal World Cup ?

World Cup sudah bermula. Orang kata satu dunia menumpukan perhatian ke South Africa. Kesian Melaka, walaupun SUKMA pun sedang berlangsung, tapi aku rasa tak ramai yg perasan atau ambil tau !

South Africa, sebuah negara yang aku teringin nak lawat... terutamanya nak tengok sendiri keindahan Table Mountain nya. Aku pernah ada 'pen pal' dulu.. warga emas dari South Africa, berkulit putih berketurunan Belanda. Dorang pernah datang Malaysia dua kali. Tapi skrg dah lost contact pun.

Beralih pada World Cup. Sesungguhnya, tak banyak yang aku tau pun. Kebanyakan pompuan memang gitu kot.. walau ada yang betul2 minat. Bagi aku pulak, aku tau favourite team aku dari 1990 dulu, Germany ada kat South Africa sekarang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...